';

ПАТ «ЛУЦЬК ФУДЗ» – СМАК ДОМАШНЬОЇ КУХНІ, ЗРОЗУМІЛИЙ КОЖНОМУ

    Традиції домашньої кухні родом із Волині пізнала Україна. А тепер крок за кроком зі смаком та якістю бакалійної продукції одного з найбільших вітчизняних виробників у цьому напрямку – ПАТ «Луцьк Фудз» – знайомиться і світ. Про те, як змінюються гастрономічні пристрасті залежно від географії, чому світова спільнота зацікавлена в українській бакалії та чим може здивувати волинський виробник, говоримо з директором із маркетингу та продажів ПАТ «Луцьк Фудз» Павлом Мєлєховим.

– Якщо на початку 2013 року більшість наших продажів зосереджувалася у Західній Україні, то нині ми маємо представництва та відмінні показники в кожному куточку нашої країни, – починає бесіду співрозмовник.

– Із чим це пов’язано? Велика конкуренція?

– Конкуренція нікуди не зникла. Компанія завжди мала контракти і постачала продукцію у найбільші мережі. Але завдяки раціональному просуванню, ефективній співпраці з клієнтами, збільшенню кількісної та якісної дистрибуції ще більше споживачів помітили продукцію. Вони оцінили її якість, і це спричинило збільшення попиту на бакалійні вироби нашої компанії.

– Відомо, що ви успішно працюєте у напрямку privatе label. Що це таке і наскільки це цікаво компаніям?

– Privat label (приватний бренд, – ВН) означає, що ми виробляємо продукцію для певної компанії під їхнім брендом. У цьому напрямку в нас працює окремий відділ. І нині в Україні у нашому сегменті ми є найбільшим виробником за цією системою. Більше того, як privatе label ми виготовляємо продукцію для супермаркетів Німеччини та Білорусі.

– У яких ще країнах представлена ваша кухня?

– Основним пріоритетом для нас зараз є експорт. Ми продаємо нашу продукцію в країни Співдружності Незалежних Держав, Балтії, Азербайджан, Молдову, Грузію, Німеччину, Чехію, Іспанію, Нідерланди, Японію, США, країни Африки.

– Чим відрізняються смакові уподобання українців і ваших клієнтів, скажімо, з Західної Європи чи Африки?

– За нашими спостереженнями, що далі на схід, то більше люблять гостру їжу, міцну гірчицю. А ось в Африці, у Європі смакують, наприклад, діжонську гірчицю. В Україні віддають перевагу міцній. Також майонези в Голландії їдять не такі, як в Україні. 25% – це прийнятна для тамтешньої кухні жирність.

За кордоном цінують натуральний оцет, який ми готуємо. Він набуває популярності і в Україні. Нині є дві позиції оцту: це винний та яблучний. Він повністю безпечний, корисний та смачний. Застосовується не лише в харчовій індустрії як заправка до салату, наприклад, а й у косметичній сфері.

Окремо продається розчин оцтової кислоти 9%, який використовують для консервації.

– Як вдалося вийти на закордонні ринки, адже там достатньо власних виробників і полиці крамниць вражають різноманіттям?

– Справді, ринок дуже жорсткий, є світові лідери, яких знають усі. На жаль, поки що українські товари не мають великої популярності, бо не встигли набути репутації якісних продуктів. Але нам повірили, бо продукція має відповідну сертифікацію, ми проходимо усі перевірки. Зараз ми на шляху до отримання сертифіката FSSC (Food Safety System Certification, – Система сертифікації безпеки харчових продуктів).Окрім цього, закордонним партнерам за рахунок різниці у співвідношенні вартості долара-гривні вигідно купувати українські товари.

– Як відбилися коливання курсу на вашій ціновій політиці для українців?

– Звісно, нас це не оминуло. Бо не усі компоненти купуємо вітчизняні. Для того щоб утримати ціну, нам довелося оптимізувати структуру, відмовитися від витрат на рекламу, закрити певні проекти. Єдиний компроміс, на який ми не підемо, – це зміна якості продукції. Репутація для нас важлива.

– Як вважаєте, за що люблять вашу продукцію?

– «Руна» – родом із домашньої кухні. У страви, які готують наші технологи, кухарі, ми вкладаємо душу, нам не соромно їх пропонувати людям із різних куточків нашої планети. Якість, стандарти, смак, підхід до приготування – це, безумовно, наша перевага. Нині підприємство є більш стабільним, передбачуваним, цікавим для співробітників. Плинності кадрів немає. Наша команда – це найкраща команда, з якою мені довелося працювати.

ДОВІДКОВО:

ПАТ «Луцьк Фудз» – відомий український виробник бакалійної продукції, передове підприємство, що активно розвивається, спеціалізується на виробництві та продажу високоякісних продуктів харчування, а саме: томатних соусів, пасти, аджики, гірчиці, кетчупів, натуральних і столових оцтів. В арсеналі підприємства є три основні торгові марки: «Руна», «Рідний край», «Срібниця». На сьогодні в компанії працює 300 висококваліфікованих фахівців у галузі виробництва, постачання та продажів. Вона має дистрибуцію в кожній області України та налагоджені контакти з великими торговельними мережами.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in

ГОРЯЧАЯ ЛИНИЯ
0 800 50 50 110
бесплатно со стационарных