';

ПАТ “Луцьк Фудз” – у пошуках нових експортних горизонтів

        З метою розширення експортних горизонтів – ПАТ «Луцьк Фудз» продовжує знайомити закордонних споживачів з продукцією ТМ Руна, беручи участь у найбільших міжнародних виставках харчової індустрії.

      «SIAL Canada 2017»

     Так, навесні цього року  підприємство представило свою продукцію у Канаді, в рамках міжнародної виставки продуктів харчування «SIAL Canada 2017», що проходила з 2 по 4 травня в місті Торонто. У рамках національного стенду України, компанія ПАТ «Луцьк Фудз» презентувала відвідувачам експозиції широкий асортимент томатних доповнень, соусів, аджики, гірчиці, а також оцет натуральний та для консервації столовий.

     Слід зазначити, що чималий інтерес потенційних партнерів до продукції ТМ «Руна», був зумовлений  високим рівнем смакових та якісних властивостей, що відповідають усім вимогам європейських та світових стандартів. А екологічна скляна тара та сучасний дизайн етикетки допомогли завоювати авторитет серед присутніх виставки.

      «World Private Label»

      Починаючи з 2009 року компанія  успішно співпрацює у сфері виробництва Private Label з найбільшими торгівельними мережами України, Білорусі, партнерами із Західної Європи та Африки.

      З метою налагодження нових міжнародних зв’язків у напрямку виробництва продукції під приватними торговими марками – у період 16-17 травня підприємство взяло участь у міжнародній спеціалізованій виставці  «World Private Label» (Нідерланди, м. Амстердам).

    Перспективні бізнес-контакти, можливість просування нових продуктів та ідей, та посилення власної ТМ на міжнародному рівні – це все є результатом вдалої роботи представників компанії, завдяки якій незмінно якісна продукція виробництва ПАТ «Луцьк Фудз» незабаром з’явиться на полицях найбільший торгових мереж світу.

 

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in

ГОРЯЧАЯ ЛИНИЯ
0 800 50 50 110
бесплатно со стационарных