Сьогодні ПрАТ «Луцьк Фудз» – відомий український виробник бакалійної продукції, успішне підприємство, що активно розвивається, спеціалізується на виробництві та продажі високоякісних продуктів харчування, а саме: томатних соусів, пасти, аджики, гірчиці, кетчупів, натуральних і столових оцтів. Півстолітні трудові здобутки дають право з гордістю заявляти про себе, як про соусну компанію – лідера на ринку України.

1945

Історія становлення ПрАТ «Луцьк Фудз» сягає своїм корінням у 1945 рік, коли було засновано Луцький міський харчовий комбінат.

1963

На території заводу розпочалося консервне виробництво.

1967

Початок виготовлення хрону та гірчиці. Зведення будівлі для виробництва виноматеріалів.

1976

До підприємства приєдналася макаронна фабрика. У цьому ж році Луцький міський харчовий комбінат змінює назву на Луцький завод продтоварів.

1976

Послідовно до заводу приєдналися цехи безалкогольних напоїв в м. Рожище та смт. Торчин.

1979

Виробництво безалкогольних напоїв. За наступні три роки було побудовано цех і освоєно виробництво мінеральних вод, які видобувалися з двох свердловин глибиною 300 та 900 метрів.

1997

Підприємство змінило форму власності – створено ВАТ «Луцький завод продтоварів».

1999

Зареєстровано ТМ «Руна», представлену широкою гамою бакалійної продукції.

1999

Випускаються томатні соуси, серед яких: «Український», «Сацебелі», «Краснодарський фірмовий», «Шашличний пікантний», «Гострий фірмовий», «Кетча», «Лечо», «Чардаш угорський», «Гриль».

2001

Згідно з рішенням зборів акціонерів підприємство було перейменовано у ВАТ «Луцьк Фудз».

2004

На ринок виведено суббренд мінеральної води «Джерело здоров’я» та «Лучеська», а також розпочато розлив спеціально підготовленої пом’якшеної питної води у ємності 5 та 19 літрів.

2005

Перша партія оцтів з харчової сировини: оцет натуральний 6%-ий винний, оцет натуральний 6%-ий пряний, оцет натуральний 6%-ий яблучний, оцет натуральний 6%-ий на травах та оцет натуральний 6%-ий спиртовий.

2005

Зареєстровано нову торгову марку «Рідний край», під якою виготовлялися томатні соуси та пасти, столовий оцет.

2007

Компанія ВАТ «Луцьк Фудз» виготовляє новий продукт – гірчицю, яка представлена двома видами: гірчиця «З хроном» та гірчиця «Міцна».

2008

Виведення на ринок новинки – майонези ТМ «Руна» в асортименті: «Європейський преміум», «Провансаль класичний» та «Салатний».

2008

Підприємство “Луцьк Фудз” починає пропонувати споживачам смачні кетчупи: «Лагідний», «Шашличний», «Гострий».

2009

Розпочалося виробництво гірчиці в ексклюзивній банці 210 г, а також відбулося повне оновлення дизайну соусів ТМ «Руна» та «Рідний край».

2009

Підприємство отримало сертифікат ISO 9001:2008 (номер сертифікату: 75 100 60120).

2010

Випуск кетчупів в новому дизайні, оновлення смаків лінійки соусів, натуральних оцтів у склі 0,33 л, ікри кабачкової, овочевої, баклажанної, грибної.

2010

Початок виробництва квасолі в томаті, макаронів з твердих сортів пшениці ТМ «Руна», двох нових видів гірчиці ТМ «Руна» і двох видів гірчиці ТМ «Рідний край», 5 нових видів томатної пасти під ТМ «Руна» і «Рідний край».

2011

Перейменовано назву підприємства ВАТ «Луцьк Фудз» на ПрАТ «Луцьк Фудз». Розпочали виготовляти кетчупи та соуси в упаковці той-пак, нову лінійку соусів для дітей від 3-х років та початок реалізації хрону з буряком.

2012

ПрАТ «Луцьк Фудз» отримало оцінку «відмінно» від Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз «ТЕСТ» (кетчуп «Шашличний» ТМ «Руна»).

2012

Розробка рецептури, затвердження її та запуск власного виробництва кабачкової ікри.

2012

ПрАТ «Луцьк Фудз» придбало ліцензію на ексклюзивне право використання бренду «Едим дома» на упаковці соусів і приправ ТМ «Руна».

2012

Запуск в серійне виробництво 2 SKU майонезу – «Провансаль» 67%, «Салатний» 30% 180 г, початок виробництва соєвого соусу у скляній пляшці 230 г. Нагородження дипломом у конкурсі «100 кращих товарів України».

2013

Компанія випустила новий продукт «Runa Premium» з вишуканим смаком  «Сацебелі класичний», «Барбекю» та «Наршараб».

2014

Оновлення дизайну усієї продукції  ТМ «Рідний край». Переведення виробництва натурального оцту у скляну пляшку 0,5 л.

2014

Розпочато виробництво і продаж натуральних соусів у скляній пляшці 235 г, серед яких: «Сацебелі», «Шашличний фірмовий», «Кетча»,  «Лечо», «Чардаш», «Гриль», «З грибами».

2015

Започатковано виробництво натурального соусу «Чилі» в скляній пляшці 235 г.

2015

Поява нової продукції – гірчиці у скляній банці 350 г ТМ «Рідний край», натурального оцту 3% яблучного та спиртового ТМ «Руна».

2015

Розпочато виготовлення продукції для каналу HoReCa – соусів, пасти, гірчиці та кетчупів.

2016

Запуск виробництва діжонської гірчиці та майонезного соусу для експортних клієнтів.

2016

Проведення ребрендингу ТМ «Руна».

2016

Запуск справжніх американських соусів «BBQ Smokey» та «BBQ Original» у пляшці 255 г. Перші кетчупи у дой-паці 300 г – «Шашличний», «Чилі», «Лагідний».

2017

Введено в експлуатацію дві нові виробничі лінії у рамках програми модернізації заводу.

2017-18

Встановлено новітнє технологічне обладнання на трьох лініях для оптимізації робочого процесу упакування продукції.

2018

Якість та безпека усієї продукції компанії підтверджена міжнародним сертифікатом FSSC 22000 (Food Safety System Certification).

2019

Поява натурального оцету в ПЕТ пляшках 0,75 л ТМ«Руна».

Image module

Про продукцію підприємства можна з впевненістю сказати, що вона створена для смакового задоволення споживачів, у яких за півстоліття уже сформовано думку про продукт, а знак ТМ «Руна» ідентифікується, як смак, якість, довіра. Гарантом якості нашої продукції – є дотримання високої культури та гігієни виробництва, використання лише якісної сировини. На підприємстві впроваджено систему менеджменту якості згідно міжнародних стандартів ISO 9001:2008.

Сьогодні ПрАТ «Луцьк Фудз» активно впроваджує інноваційні проекти, вдосконалює технологію виробництва, застосовує найсучасніше обладнання та від вікових традицій зберігає найцінніше. Керівництво ПрАТ «Луцьк Фудз» зуміло зібрати надзвичайно дружній колектив однодумців. Сьогодні на підприємстві працює більше 270 найкращих фахівців у цій галузі.

Успіх продукції ПрАТ «Луцьк Фудз» полягає у повністю інтегрованому процесі виробництва та вдалому управлінні. Компанія співпрацює з понад 40 дистрибуційними агенціями, має налагоджені контакти з великими торговельними мережами.

Таким чином, Ви маєте можливість долучитися до роботи сучасного підприємства з давніми традиціями та разом з усіма забезпечити ріст власного добробуту та добробуту підприємства.

Image module