';

Якість у кожній деталі

   Соус, гірчиця чи паста – важливі  складники страви. І вони повинні бути якісними. Саме такою є продукція ПАТ «Луцьк Фудз», в чому ми переконані після розмови з головним технологом підприємства ­­­Ольгою Тіщенко.

    Ваша торгова марка є дуже успішною на ринку бакалійної продукції. В чому ж секрет вашого успіху?

    Наш успіх – це висока якість смаку та самого продукту. Ми постійно вдосконалюємо наші продукти, старанно працюємо над дизайном, використовуємо екологічну упаковку. Все це і створює успіх нашої торгової марки.

      Яким чином вдосконалюєте якість продукції?

      Ми завжди шукаємо таку сировину, яка зробила б наш продукт ще кращим.

   При виборі складників перевагу надаємо натуральним інгредієнтам. Постійно моніторимо ринок на предмет новинок, вивчаємо та перевіряємо їх в своїй лабораторії. Найважливішим критерієм вибору є безпека кінцевого продукту. Але не менш важливі для нас і його смакові якості, і привабливий зовнішній вигляд. Тому на заводі є дегустаційна комісія – це підготовлені дегустатори, що проводять оцінювання продукції. Якщо є зауваження – продукт повертається в технологічну лабораторію, проводиться його аналіз і готується знову з урахуванням зауважень. Так ми намагаємось досягнути досконалості продукту.

      Як перевіряєте якість продукції?

    Перевірка відбувається на всіх етапах її виготовлення: починаючи від самої сировини, в самому процесі виробництва та закінчуючи готовим продуктом. Для цього маємо власну лабораторію. Крім того продукція перевіряється зовнішніми лабораторіями для додаткового контролю якістю. Власне, для нас безпека та якість є найважливішими факторами. Тому на виробництві впроваджено та застосовується постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).

      Як готуєте своїх працівників до роботи на виробництві?

    В нас є «кістяк», на якому тримається виробництво: це навчені люди, професіонали своєї справи, які високо цінують і свою роботу, і продукт, який випускають. Такі люди особливо цінні для виробництва. Звичайно, є і нові працівники, для них обов’язково проводиться навчання. Ми дуже прискіпливо ставимося до процесу виробництва, до дотримання технологічних режимів, тому постійно перевіряємо наскільки якісно вони виконують свої обов’язки та вимоги всіх процедур виробництва.

        Які у вас з’явилися новинки за останні роки?

    Два роки тому ми випустили лінію 100 % натуральних соусів: без барвників, без консервантів, з натуральної сировини. Смаки соусів різні: соуси «Чардаш угорський», «Шашличний фірмовий», «Сацебелі», «Гриль» мають оригінальний смак доданих спецій, соус «Чилі» – дуже гострий продукт , соуси «Лечо» та «Український Кетча» мають ніжний смак болгарського перцю, соус «З грибами» не потребує коментарів. Зараз люди хочуть бачити «чисту» етикетку: без барвників, консервантів. Споживачі зрозуміли, що краще вживати здорову їжу і для них ми пропонуємо лінійку натуральних соусів.

      Чи є у вас продукт, який можна назвати візитною карткою підприємства?

       В різних регіонах свої уподобання: наприклад, на Волині та Київщині люблять соус «Український Кетча», на Сході – дуже популярний «Сацебелі». Ми намагаємося аналізувати уподобання людей стосовно нашої продукції. Після того, як люди куштують наш продукт – вони до нього повертаються, а це для нас важливий показник.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in

ГОРЯЧАЯ ЛИНИЯ
0 800 50 50 110
бесплатно со стационарных