';

SIAL Paris 2016

         Компанія ПАТ «Луцьк Фудз», яка вже зарекомендувала себе на ринку України як виробник продукції з високою якістю, відмінним смаком та гарантією безпеки, тепер впевнено завойовує прихильність закордонного споживача.

        З цією метою, цьогоріч підприємство вперше взяло участь у одній із найбільших міжнародних виставок харчової промисловості «SIAL Paris», що відбувалась з 16 по 20 жовтня у Парижі.  Вона є унікальним та ефективним інструментом для реалізації однієї із найбільших стратегічних задач  для компанії по розширенню зовнішніх ринків збуту.

       Варто зазначити, що завдяки налагодженій роботі компанії, новаторським ідеям, радикальним змінам та консервативним компромісам – продукція ПАТ «Луцьк Фудз» вже сьогодні займає вагому нішу на споживчому ринку не лише України, але й країн СНД, Балтії,  а також експортує її до таких країн як Грузія, Польща, Чехія,  Німеччина, Іспанія, Нідерланди США, Японія та Гамбія.

       У виставці SIAL Paris, яка давно стала місцем зустрічі професіоналів харчової індустрії,  беруть участь усі провідні гравці міжнародного ринку даного напрямку, а тому присутність ТМ «Руна» на національному стенді України тільки підкреслила її  лідируючі позиції за напрямком  вітчизняного виробництва бакалійної продукції.

       Протягом всього періоду виставки, стенд «ТМ Руна» користувався значним попитом серед відвідувачів експозиційного центру. За кілька днів, делегація ПАТ «Луцьк Фудз» провела більше 100 зустрічей з потенційними зарубіжними партнерами, а також колегами з інших країн світу, під час яких представники компаній з Африки, Європи та Азії виявили зацікавленість у подальшій  співпраці в галузі експорту.

       Гідну оцінку продукція ТМ «Руна» отримала, перш за все,  за  високий рівень її якості, у складі якої відсутні барвники та консерванти, а також за відмінний насичений смак асортиментної лінійки, створеної  за індивідуально підібраними рецептурами, які поєднують у собі натуральні овочі, пряні трави та духмяні спеції.

       Окремо слід відзначити оновлений сучасний дизайн пакування, якого набула продукція ТМ «Руна» після проведення ребрендингу компанії – відтепер  стильна етикетка не лише розповідає споживачу про основні складові інгредієнти та допомагає при виборі, але й з нею продукція вигідно доповнює сервірування будь-якого столу.

     Загалом, для ПАТ «Луцьк Фудз» виставка «SIAL Paris» надала гарну можливість  не лише підтримати та покращити відносини з вже існуючими іноземними партерами,  але й  допомогла знайти нових, та продемонструвати європейській та світовій спільноті широкий асортимент високоякісної бакалійної продукції.

admin